Tillbaka i gamla vanor?

Kom nyss hem från gymmet. Kan ni tänka er, jag fick faktiskt tummen ur röven! Köpte mig ett nytt gymkort och nu är jag redo för att besöka det flera gånger i veckan. Men började väldigt mjukt idag. Blev 40 minuter crosstraining (var as varmt inne i lokalen, kvavt som bara fan) och efter det så gav jag faktiskt upp, det brände i låren, var så himla länge sen sist nu. Blev dusch och bastu och håret fick lufttorka på cykelturen hem.

Klockan är nästan åtta och jag ska göra en till tidigt kväll. Blir nu att snabbt plocka lite på rummet och sen en film före läggdags :]

Kommentarer
Postat av: Eja

Good girl, fortsätt så :)

2010-07-14 @ 17:16:50
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0