Ibland så kan jag inte låta bli att undra

Ibland undrar jag om du faktiskt kan se mig. Om det finns minsta lilla chans att du kan se mig och att du kan förstå vad det är jag känner. Jag undrar hur saker åting hade varit idag om man kunde göra gjort till ogjort. Jag undrar om du hade sett den personen som jag verkligen är, om du hade kunnat se vad jag växt upp till att bli. Jag undrar om du hade varit stolt över mig eller om du också hade sett mig som en besvikelse. Jag undrar om du någonsin skulle be mig om ursäkt och jag undrar om vi hade stått varandra närmare nu än då. Om idag hade funnits för dig. Om du hade funnits till här idag. Jag antar att jag är lite av en funderare och om jag inte minns helt fel så var du också det. Det finns kanske något som vi skulle ha haft gemensamt. Jag försöker minnas alla de goda stunderna men dem är så långt borta nu. Jag undrar hur det hade varit om du hade funnits här idag. Just idag är en sån dag då jag undrar. En dag som idag, då det känns som att ingen förstår. Då undrar jag faktiskt om det finns en chans att du hade förstått mig. Jag önskar att du kunde se mig, se människan som jag växt upp till att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0