Don't hate me

Skjut mig om ni vill.. men det jag nu ska berätta är mina innersta önskningar..

JAG VILL HA HÖST! Jag längtar efter hösten. Det är fruktansvärt. Jag gillar sommaren men det känns som att det bara regnar och är det fint vänder så är jag instängd på jobbet. Jag vill ha myshöst istället. Tråkigt bara att man inte har någon att dela hösten och alla myskvällar med, men jag måste nog erkänna att jag är ett ganska bra sällskap till mig själv ;)

Längtar inte ni också efter hösten? Alla mysiga hemma kvällar med tända ljus, myskläder, tofflor och film.. Det är ju mot hösten som te börjar smaka så himla mycket bättre. Då teet värmer från topp till tå. Jag längtar också efter att tända en brasa i kamin. Och mest av allt längtar jag efter alla höstkläder, tjocksockar, stickade tröjor och koftor, tjockare leggings, alla snygga kängor och boots. Mysiga halsdukar, mössor och vantar. Uggsen, dem längtar jag också efter.. Galet, längtar efter hösten som ett litet barn som längtar efter jultomten!


Kommentarer
Postat av: Eja

Ja jävlar, hösten är en underbar årstid. Gillar speciellt att hoppa omkring i lövhögarna som lilla mor slitigt med att krattat ihop, haha. Hjälper förstås till att kratta tillbaka alla löven igen i fina stora högar ;)

2010-07-28 @ 20:33:20
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0