Min söta lilla solstråle <3

Nu är jag hemma efter en väldigt skön och avslappnad helg. Däremot kan jag erkänna att jag är väldigt trött även om helgen har varit väldigt lugn. Jag har haft så sjukt svårt att somna dom senaste nätterna vilket är väldigt onice.

Hur som helst så har helgen varit bra och väldigt rolig och busig. Igår blev det shopping och samma sak idag på hemvägen, så lite nytt har jag fått med mig hem. Vi har sett på lite film och badat bastu samt ätit super gott kvällsfika (finsktbröd, sallad, ost, skinka, gurka, tomat.. YUMMI).

Idag på hemvägen mitt i shoppingen blev jag och farmor hungriga så vi åt på Rax (pizza buffé), pizzorna är lika tjocka och goda som på pizzahut och det bästa är att man kan smaka vilka pizzor man vill och äta precis hur mycket man vill. Fanns även lasagne, köttbullar och prinskorv samt någon soppa som man också fick äta ifrån. Jag som älskar lasagne kunde inte hålla mig ifrån den, himla tur de för den är den bästa lasagne jag någonsin ätit! :]

Min solstråle <3

Kommentarer
Postat av: Jens

Gud så gott med lasagne, jag vill med ha och speciellt en så god lasagne så den klassas som bästa :P

2010-01-24 @ 17:45:19
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0