Helgens shopping

Stor skjorta, gina tricot 199kr
Grå tshirt, gina tricot 149kr
Svart/blommig purse, gina tricot, 79kr




Helgens bästa fynd! En glittrigt röd sminkväska (jävligt ful enligt mig) från make up store.. eftersom att den är så jävla ful så kan man ju undra varför jag köpte den? Jo för att den var fylld med smink. Den innehöll, 2 st twinkle eyeshadow i färgen AMOUR, 2st glitter eyeliner i färgen GOLDIE (finns bara en på bilden för jag gav en till min faster) samt två st star lips i färgen HOLLYWOOD, allt detta köptes på kicks och gick på 120 kr! FYND!

Nagelfil med 6 funktioner, kicks, 50kr
Halsband, hm, 50kr




Nagellack, kicks, 50kr



Köpte även shampoo, balsam, deodorant, färgpennor och block :) Men inget av det kändes speciellt intressant så jag orkade inte ta någon bild på det ;D

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag älskar dig med hjärtat <3



Nu ska jag se filmen du gav mig :]

2010-01-25 @ 01:38:03
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Filmen var bra fast den var hemskt creepy ;P Barn som dödar med ritualer och grejer ;p



Nu har jag vart med alla ton papper vi hade hemma till pappersinsamlingen samt handlat bröd till middagen :] Hoppas du blir frisk snart, krya på dig älskling <3

2010-01-26 @ 13:35:35
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0