Filminspelning

Sitter på skolan just nu och förbereder för filminspelning. Vi ska nämligen göra en musikvideo och nu börjar vi vara på G till att börja filma. När jag slutar idag är ännu helt oklart, vi skulle egentligen sluta elva idag men med tanke på att vi måste bli klara med inspelningen idag går jag säkert över till fyra.. hoppas att vi kan sluta tills halvfyra bussarna går hem.

Det är ju ändå fredag, jag är jätte sjuk i halsen fortfarande men äter medicin som "bedövar" halsen så det känns inte så förjävligt just nu. Tänkte iaf gå till gymmet och gå en lång promenad på löpbandet och lyfta lite vikter, dock ta det väldigt lungt och försiktigt.. men jag känner både behovet och lusten av att röra på mig lite :)

Blir förbi ica på hemvägen och köpa kiwi och andra goda frukter för ikväll blir det fruktsallad :)
27-30 minus grader här idag ;( Inte peppen! 


Kommentarer
Postat av: Jens

Ush vi har -20 och det tycker jag är kallt :(



Krya på dig hjärtat mitt <3

2010-01-29 @ 11:53:03
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: ebba

hoppas du får en fin kväll :) krya på dig <3

2010-01-29 @ 16:32:17
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0