Spinning

Hello! idag har jag vart på spinning, jesus vad det känns i benen. Men jag blev taggad till tusen så när jag kom hem ville jag genast boka in mig på något pass tills nästa vecka men såg att det är fullbokat måndag, tisdag, onsdag och tyvärr så kan man inte ännu boka in sig på torsdag utan måste vänta två dagar. Måste se till att få mig en plats till spinningen på torsdag nästa vecka. Är så härligt att svettas och sen få träningsverk.. hahaha :D

Annars så var jag en stund på stan med mamma efter stan. Mamma köpte mig nya jeans vilket var väldigt uppskattat och minst sagt behövligt! Fina var dom också. Sen tog jag och mamma en mellan lång promenad och åt där efter middag. Sen var det spinningen och sen läxor. Nu har jag äntligen gjort mig en kopp te och sitter här och läser andras bloggar.

Ska snart stänga av datorn och ge psykologiprojektet några välbehövda minuter till. Svårt om datorn står igång och tar min uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Eja

svar: Ja borta bra men hemma bäst ;) Förstår precis. Skulle också sakna mitt kära hem om jag var tvungen att flytta härifrån :)

2010-02-09 @ 22:31:04
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0