Hallå bloggen!

Som jag skrev i torsdags eller fredags? Kommer inte riktigt ihåg vilken dag.. så tog jag ledigt från skolan imåndags för att få mig en dag extra med min fina älskling. Dock spenderades cirka 6 timmar av måndagen i en buss. Läste senaste glamour och prövade den nya lokan, som förövrigt blev en ny favorit.

I lördags var jag och min fina på stan i Umeå och jag letade efter ett par lite rejälare skor men det var svårt att hitta eftersom att jag är ganska kräsen plus att det finns mera vårskor i butikerna nu, jag är lite sent ute. Så jag får hålla ut med mina nuvarande skor och istället köpa nya vår och sommarskor lite närmare sommaren. Fyndade mig iaf en söt skjorta från Monki och köpte mig en ny mascara. Ingen stor shopping med andra ord. Där emot hittade jag massor av saker som jag vill lägga vantarna på men det får vänta. Jag fyller år om inte allt för länge och det är bara crika två månader kvar till london.

I söndags var det alla hjärtans dag så till middag fick det bli kina mat på Eastern palace, friterad kyckling, ris och sötsursås. Efterrätten skulle ha blivit friterad banan och glass men vi var så mätta så vi tog oss en promenad mot Waynes coffee och åt morotskaka istället. Väldigt gott! Kvällen avslutades med filmmys <3

Kommentarer
Postat av: Jens

Super mysig helg med en supermysig flickvän :* <3

2010-02-17 @ 12:35:22
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: M A R i E (mandelstrom på ärten)

Åh, Umeå..jag är därifrån men nu bor jag i Luleå. =)



Kul att du hittade min blogg och tack för kommentaren. =)

2010-02-17 @ 14:34:12
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0