Efterlängtade fredag

Jag är evigt tacksam över att det faktiskt är fredag idag! Jag har knappt gjort annat än än att plugga i en hel vecka, tränade på gymet i måndags and thats it. Annars har jag varit som fastlåst i mina skolböcker och pluggat som en idiot. Jag har tyvärr fortfarande läxor kvar att göra så imorgon ska jag plugga lite till och hoppas att jag blir av med det sista som ska göras innan sportlovet som är vecka 10.

Ikväll har jag faktiskt tagit lite ledigt från studierna och läst lite bloggar (hade hur många olästa inlägg som helst på blogglovin), kollat på flera avsnitt av gossip girl och bakat chokladmuffinsar. Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle gå och lägga mig någorlunda tidigt ikväll även om det är fredag, jag hade faktiskt planerat att göra klart mitt historia arbete om Martin Luther imorgon samt leka med min kamera (skamligt längesen sist).

Nu ska jag duscha och gotta med några fler avsnitt gossip gril :)


Kommentarer
Postat av: Candis ~ Sara

SV. Tack :D visst är klänningen underbar, vill så gärna ha den. Men den har försvunnit ifrån sidan nu tyvärr, hoppas den kommer in igen.



Jaa hade de inte varit för att jag älskade Henke så mycket så hade jag aldrig klarat det vi går igenom nu. Så jag hoppas vi får åka vidare sen, annars vet jag inte om jag orkar mer =/

2010-02-27 @ 09:33:31
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0