Braun silk épil soft perfection

Spinning/center passet var mer än jobbigt. Har nog aldrig svettats så mkt ;) Charmigt info, i know you like it! När spinningen var slut och det  var dags för mage och rygg pass så brast det, jag fick riktigt kämpa för att ta mig igenom hela programet. Så nu är jag hemma, ny duschad (tack och lov) och äter lite fil med musli och banan, mums!

Tänkte tipsa er om en riktigt bra grej. Braun silk épil soft perfection, en epilator som är hur bra som helst! Jag fick den i julklapp av min älskling och sen jul har jag bara använt den en gång, i helgen hade jag tänkt att använda den gång nr 2, vilket innebär att mina ben har varit lena och fina i mer än en månad tack vare denna super produkt. Jag älskar den verkligen! Först var jag lite rädd för alla hade ju sagt att det skulle göra jätte ont och att det var ett rent helvette, men vad är det för mesar? Jag personligen tycker att det gör ondare att noppa ögonbrynen. Men är det nu så att man tycker att det gör väldigt ont så får man väl tänka "vill jag vara fin får jag lida pin" ;) Hur som helst, jag rekommenderar verkligen denna epilator, kan vara värt att investera sig en så att man slipper raka benen var och varannan dag.


Kommentarer
Postat av: Jens

Tänk vilka julklappar jag ger bort som är så bra (A) Bra du är så himla nöjd med den :* <3

2010-02-18 @ 20:38:44
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har funderat på att köpa en sådan =)

2010-02-18 @ 20:45:42
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Jag funderar starkt på att köpa en epilator lagom till badsäsongen, hur jobbigt är det inte att behöva raka benen varje dag?? Tack för tipset! :D Vet du hur mycket den kostar?



Söt blogg förresten, hihi!

2010-02-20 @ 15:54:22
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag tycker att det är ren pina att använda epilator, och tycker inte att det är värt det! hahaha xD

2010-03-01 @ 09:28:19
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0