Bio ikväll!

Skoldagen är avklarad och jag har just varit ute och skottat massor av snö. Ville vara lite extra snäll med mamma eftersom att hon jobbar till 22.00 idag och sen så ska hon hämta mig och min vän Frida från bion runt 22.45, blir Avatar ikväll! Som jag längtat efter att få se den.

Tänkte boka ett spinningpass tills på Torsdag men var helt fullbokat resten av veckan så jag bokade ett spinningpass tills på nästa veckas Tisdag istället. Får se om jag kanske bokar in något annat pass tills nästa vecka också.. var fullbokat på alla pass hela veckan förutom på tantgympan och det är inte riktigt vad jag vill träna :D

Nu ska jag svepa ett glas apelsinjuice och sen dra på mig kläderna och börja gå mot bion. filmen börjar 20.00 men ska möta Frida klockan 19.30 (för att få bra platser) och det tar cirka 30 minuter att gå här hemifrån.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill se Avatar igen. Den är så bra!

2010-02-02 @ 21:07:16
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: haha yes. xD



Hihi åh, det var så kul :) Kram

2010-02-02 @ 21:17:52
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0