Annorlunda måndag

Steg upp 03.45 var klar cirka 04.15.. upptäckte att jag klivit upp förtidigt och somnade om med kläder på och håret uppsatt och sprayat. Väcks 05.15 och sticker iväg direkt. Är framme i luleå runt 06.00 och sätter därefter igång med dagens göra; fotografera Bergnäsets åkeri samt fota Kenneth då han jobbar.

Vi kör ut avisning till flygplanen på kallax (flygplatsen i luleå), vi diskar bilarna (okej, jag fotar dom andra jobbar). Jag offrar mig verkligen för bilderna och klättrar upp på lastbilarnas tak och lägger mig på rygg i stora snödrivor, får massor av snö i nacken, skriker lite och fortsätter vara en galen paparazzi. Innan dagen är slut har jag drygt 460 bilder som jag nyligen överfört.

Efter "jobbet", "fotouppgiften" eller vad man nu ska kalla det drog jag till gymmet. Blev där i cirka 2 timmar. Kommer hem, äter köttfärssås och spagetti, övningskör 7 mil, sitter här, somnar nästan sittandes. Handlade även lite nödvändigheter på hemvägen från luleå. Inget märkvärdigt men hade ändå tänkt att visa. Men eftersom att jag är i ett stort behov av sömn så kommer blider från idag imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0