Saturday, my only day off



Ni ser helt rätt. Imorgon är jag LEDIG, vet ni hur underbart det känns? Jag gillar att jobba, jag jobbar gärna över om chansen finns.. men det ska bli riktigt skönt att vara ledig imorgon. Iof så ska jag spela Silja cupen tillsammans med jobbet, men fotboll är ju riktigt roligt så det ska nog gå fint det också, vara lite involverad i jobbet trots ledigheten. Blir även luleåkalaset imorgon kväll, artister som Melissa Horn och Takida ska ses tillsammans med Ida. Kommer bli en grymt fin dag/kväll/natt imorgon.. även om jag jobbar sen på söndag igen :)

I eftermiddag blir det alko direkt efter jobbet och sen blir det att träffa släktningar från södertälje som kommer på besök.

Vad händer i helgen för er andra då?


Kommentarer
Postat av: MADDES

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

2010-08-06 @ 21:13:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0