thousands of butterflies in my stomach





Till er som frågat efter bilder på mitt hål i tungan som inte är mer än en vecka och två dagar gammalt. Nu har svullnaden gått ner och staven är lite förlång men jag kan äntligen äta någorlunda normalt. Om 3 veckor är det dags för att byta stav och fundera ut nästa ställe att pierca ;) hahaha. Nä tungan får räcka för ett tag nu.

Bilderna är tagna i morse med en helt kalas dålig cam, i min hemmamys tröja och med helt ofixat hår. Däremot så är facet ny fixat, smink alltså ^^ Däremot är det icke lätt att ta normala bilder med utsträckt tunga, så ha överseende tack! :D

Kommentarer
Postat av: soffe

så söt är du vännen =D

2010-08-16 @ 19:36:51
Postat av: Ida

Sv: de låter positivt, man får tacka och buga! :]

2010-08-16 @ 22:17:34
URL: http://idaeriiksson.devote.se
Postat av: Eja

Va fint :D Min lilla svullnad i näsan har också gått ner, så nu ser den ut som den ska.



Svar: Flytten gick riktigt bra. Det är så fint där vi bor nu :D Blir helt lycklig av att tänka på det. Wiie!

2010-08-16 @ 22:49:13
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0