One of the most beautiful things I know is to just lay down with my head on your chest, close my eyes and listen to your heartbeats


Gammal bild

Nu är jag ledig i två dagar och sen har jag jobb lördag och söndag och sen är det färdig jobbat för i sommar. Nästa vecka på torsdag åker jag till London och jag taggar som tusan! Ska bli grymt som fan.

Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar så vi får dra iväg till Daniel, även så kallad morbror och gratta honom.. sen håller jag mina tummar för att denna kvällen blir lika mysig och varm som istort sätt veckans alla andra kvällar.. förra veckans också för den delen.

Funderar på att ta med mig kameran på en runda imorgon då jag är ledig om det är fint väder.. tror det är en bra idé.

Nu ska jag iväg. Ha en riktigt bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fattiga Inneliggare

sv: tack så mycket för din fina kommentar hos oss :) Vilken fin bild. Har du tagit den själv? :)

2010-08-11 @ 21:41:50
URL: http://fattigainneliggare.blogg.se/
Postat av: Fattiga Inneliggare

btw... vilken fin header :)

2010-08-11 @ 21:42:47
URL: http://fattigainneliggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0