Nattlig picknick på G

Jajemen, ni hörde rätt! I väskan ligger nu melonbitar, jordgubbar, lite socker (hade ingen grädde), brownisar som jag själv bakat och en flaska loka med päronsmak! Anders skulle ta filten och komma med som sällskap.. Vi är båda intresserade av foto så vi hade tänkt att vi skulle ta och se om vi kan få några bilder på stjärnfallen som man sägs ska kunna se just ikväll/inatt! Så nu väntar vi bara på mörkret sen ska vi åka in till gammelgården och bre' ut en filt mitt på fotbollsplanen och ha lite trevligt i väntan på dem perfekta bilderna ;)

Blir nog förmodlingen sista inlägget för ikväll och inatt eftersom att jag lär ska vara stendö när jag kommer hem.. började ju jobba 07.45 idag..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0