Hemma!

London var obeskrivligt! Det är bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv och jag funderar helt seriöst på att åka tillbaka i december eller januari för att få se det under vintern också.

Vilken jävla upplevelse alltså. Bilderna överförs från kamera till dator nu och jag har 3 resväskor som ropar på mig. Måste packa upp och tvätta. Så vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon.. jag är nämligen väldigt, väldigt, trött så blir kanske sängen när väskorna packats upp och tvätten hoppat in i maskinen. Vi får se vad krafterna och den resterande orken säger!

Kommentarer
Postat av: Eja

Låter som att du hade en underbar tid i London. Nu vill jag se en massa bilder :D Hur mycket pengar gjorde du av med? ;)

2010-08-22 @ 22:28:41
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0