Mysigaste helgen på länge :}

Anlände till Kalix strax efter åtta. Känns inge vidare att vara hemma helt ensam efter en sån super helg som jag har haft.

I fredags, klockan 06.15 för att vara mer exakt, började bussen rulla ner mot Umeå. Sov bort en ganske stor del av bussåkandet och väl framme i Umeå gick jag runt på stan i väntan på att Jens skulle sluta jobba. Jens plockade upp mig efter jobbet och vi åkte till Mediamarkt för Jens skulle köpa sig hörlurar och så blev det. Vi avsulade kvällen med att köpa gotta och kolla på filmen 2012.

Lördagen var en "gå på stan dag" (vilket jag berättat i ett tidigare inlägg). Jag köpte mig smink från make up store och Jens klippte håret och fick en gratis färgning. Han köpte sig även glasögon. På kvällen åkte vi in till stan igen för att se filmen Remember me på bio. Den var hur bra och mysigt som helst! Vi båda fällde en tår på slutet. Påväg hem från bion stannade vi till på Max vid E4:an för att hämta med oss lite mat hem. Vi avslutade kvällen med att se Avatar och käka Maxmat i Jens säng :} Superdupermysigt! Jag blev helt döende mätt, hamnade typ i matkoma och somnade ett tag efter att jag ätit.. charmigt ;]

Idag fick jag vakna upp i Jens armar. Var så himla mys att bara få slå upp ögonen och se mitt lilla charmtroll i ögonen och se han lee samtigit som jag kunde känna hans armar runt om mig :} Myyyyyys!

Köpte mig även en lila iPod på Mediamarkt innan jag åkte hem. Ska snart sätta igång och ladda den.. men kände att jag först var tvungen att få skriva av mig lite. Känner också en liten dålig klump i magen.. jag vill inte sova ensam :( Jag vill mysa ner i älsklings famn ikväll igen och vakna upp där också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0