Sovmorgon

Nu har jag sovmorgon, är ännu hemma men börjar om en halv timme så ska snart börja dra mig.

Helgen var helt kanoners! Vi såg på filmen a walk to remember (en av mina favoriter), åt godis från godishuset, kalasade eftresom att Jens fyllt år, tog oss en sväng på stan, käkade pizza och kina mat :] Underbar helg med andra ord.

Igår var jag helt död för igår fick vi en inlämningsuppgift i historia om den grekiska och romerska antiken och den ska lämnas in idag klockan 14.50 så gissa om jag pluggade igår! :o Tog flera jävla timmar och runt 23.30 igår var jag klar! Ska små fixa lite till på den i skolan, jag vill ju att den ska vara perfekt ;P

I natt.. ska jag kliva upp 03.00, för att sedan 05.00 åka mot flygplatsen i Luleå och sen ta flyget till stockholm. Min klass ska åka iväg för att jobba med lite allt möjligt smått och gott inom median. Kommer hem på  fredag kväll och sen är det en veckas lov, som jag längtat! :]

Nu ska jag börja kila iväg mot skolan.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja hon är alltid lika snygg, always and forever liksom :D

2009-10-20 @ 11:03:09
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Jens

Du är bäst mitt hjärta <3 ;*

2009-10-20 @ 17:51:45
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0