Music baby

Varit hemma i några timmar och allt jag hunnit med är engelska pluggande och äta middag. Nu sitter jag däremot och väntar på att Natalie ska äta klart och sen ska vi ut och gå en liten promenad. Ska bli skönt med lite frisk luft trotts att luften där ute pekar på minus grader och de är vatten och snö på marken. Slaskigt!

Precis just nu sitter jag och grubblar över om jag ska införskaffa mig en ipod eller inte. Min mp4 tappade jag i golvet förra veckan och den funderar inte alls just nu vilket är illa. Jag använde min mp4 flera timmar om dagen och de är verkligen saknad. Skulle behöva skaffa mig en ny musikspelare. Dock tycker jag att dom nya ipodsen är lite överdrivna om jag får säga de själv. Vem vill ha en videokamera på sin ipod? Inte jag iaf. Men jag vill ha de större skärmen som dom nya spelarna har. Ska grubbla lite till och sen får jag se om jag köper en nu eller väntar ett tag. Ny spelare ska jag iaf ha. Klarar mig inte utan en hur länge som helst.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag skulle oxå vilja ha en I-pod



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-07 @ 22:29:12
Postat av: ღ Sabine

ååh gud så glad jag blir :D

du gjorde min dag! tack :D

2009-10-08 @ 20:02:14
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Miiee tack sötis :) väldigt ovant är de dock hehe.

2009-10-08 @ 20:28:58
URL: http://candis.se
Postat av: Rebecca

Tack så mycket!



Ipod is the shiet :)

2009-10-11 @ 18:51:15
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0