Jag har ingen fritid längre :(

Har varit väldigt dött i bloggen den här veckan och veckan innan pga, träning, skola, läxor, shopping kvällar och helg med pojkvän. Men jag hoppas att jag snart är fri alla läxor. I måndags startade jag inte ens min dator, rörde inte i mitt tangentbord för jag åkte tillsammans med Carro, direkt efter skolan till luleå för lite eftermiddags shopping.Igår kväll startade jag datorn för spotifys skull medans jag städade. Sen läste jag en bok som skulle lämnas in i dag. Tog mig några timmar och jag fick mig hela 5 timmars sömn i natt.

I helgen åker jag till mina kusiner i Finland, åker på fredag direkt efter skolan och kommer hem någon gång på söndag. Lovar att bjuda på bilder på antingen Söndage eller måndag nästa vecka. För i helgen ska jag allt ta mig tid att fixa och trixa med mina nya filter. Dock så vet jag att jag har både matte och engelska prov nästa vecka samt en till bok som ska läsas ut :( Hujja. Jag gillar inte skolan alls just nu.

Ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan :P

Kommentarer
Postat av: Anna

hon är sjukligt snygg!

2009-10-07 @ 13:40:06
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; haha :D

2009-10-07 @ 15:21:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0