Trött tröttare tröttast

Jag är så sjukt trött och frusen helatiden.. fan om jag blir sjuk! Jag tänker inte bli sjuk nu. Det är ju takida på lördag!
Nåja. Anledningen till att det är hemskt dålig uppdatering här i bloggen beror på att igår när jag kom hem från skolan somnade jag direkt och vaknade några timmar senare, tog en promenad med Natalie för att sen gå hem och duscha och sen somna åter igen :( Idag har jag bara sovit och kollad på tv och vaknat när någon ringt och när jag fått sms men annars har jag sovit konstat sen fyra i eftermiddags.

Imorgon ska jag dock inte sova utan packa väskan, gå en sväng till stan och göra några ärenden, redigera lite bilder, ladda kamera batteriet och massa annat fix inför helgen.

Nu är jag ny duschad och ska nu gå till soffan och kolla oth.. lär ändå ska somna igen inom en halvtimme :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0