Ge mig sommar!

Tre dagar av massa matte pluggande och jag närmar mig mitt mål.
Idag tog jag även tag i en rest uppgift sen länge tillbaka, inte ens påbörjad, men nu är den snart klar.
Kreativt kreativt!
Var även på tränings humör igår så drog ut och sprang efter strandpromenaden, blev en riktig långsväng och tog vägen genom stan på tillbaka vägen.
Är även helt fast i den 4:e twilight boken, har kommit en bra bit på vägen, tyvärr finns de inte så mycket tid över till att läsa men boken är helt sjukt bra, precis som alla andra.

När jag och Heidi satt och diskuterade i skolan idag, så kom jag fram till att jag har ganska mycket att se fram emot.

Saker att se fram emot;
Stockholm den 21/5-24/5.
Lön den 25/5
Skolavslutning den 12/6
Jobb den 13/6-18/6
Jobb den 13/7-7/8
PDOL 22/7-26/7

Okej, jag ser inte direkt fram emot att jobba, men jag ser fram emot pengarna som jag får av att jobba :D

Imorgon ska de göras två nationella prov i engelska och jag ser inte alls fram emot de, hoppas att de går bra. Eller rättare sagt, de måste gå bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0