I can't live If living is without you



Gjort de sista nationella provet idag och trotts att jag inte behövde gå på idrotten idag för att jag varit på ett kvällspass tidigare i veckan så deltog jag ändå. Idrott är bästa ämnet i skolan och jag vägrar få ett dåligt betyg i idrott så de gäller att visa fram fötterna.

Annars så har helgen inte haft världens bästa start på många olika sätt, vissa saker är inte värda att nämna men en sak som åtgärdades måste jag få nämna.

Mamma hade planerat att åka och handla efter att våra gäster åkt hem. Mormor, morfar, morbror, Tim, Tiina och Mika har varit här och hälsat på. Satt på mitt rum och väntade och väntade, tyckte att de började bli tyst på nedervåningen och gick ner för att kolla om gästerna åkt hem och mycket riktigt dom hade åkt hem men de enda som jag fann på nedervåningen i människoväg var mina så kallade "syskon". Mamma hade alltså glömt bort mig och jag tog telefonen och ringde på mammas mobil. Hon fick dåligt samvete och när hon kom hem så åkte vi tillbaka till stan för att handla frukten som jag ville ha och vi delade på en bit Daim i bilen påväg hem, söt mamma jag har!

Alla mina andra helg planer har skitit sig ganska rejält så min helg lär bestå av pluggande, film och hemma mys för mig själv :) Ibland är de bra att bara vara ensam och rensa sin hjärna och göra nödvändiga och viktiga saker. Men mamma tyckte nog allt lite små synd om mig när alla mina helg planer bara rasade så vi har bestämt oss för att antingen imorgon eftermiddag om de finns tid eller på söndag åka till Finland/Haparanda för att kolla i Rajala och gå på IKEA. Förhoppningsvis ska inte dom andra snorungarna med, förhoppningsvis får jag mamma för mig själv i några timmar! :D

Och just nu för tillfället sitter jag här med en stor skål fruktsallad och frundera på om jag ska se filmen The black balloon eller om jag ska se några avsnitt oth från säsong 4, jag hatar att ha val möjligheter typ, jag kan aldrig välja eller bestämma mig riktigt. Men något av de blir de nog mest troligt.

Vad gör alla i kväll och vad ska alla göra i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Haha snorungar, hoppas du får ha din mamma för dig själv några timmar :P



Jag ska se OTH säsong 2 typ, har smygbörjat lite på den(tre avsnitt), ser dock genom Megaupload så får 72minuter, sen måste man vänta en timma så två avsnitt blir det inte utan 1½ vilket suger då en timmas väntetid kommer :( :P

2009-05-15 @ 21:44:14
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: fanny backman *

jovisst :)

Vilken härlig bild! suggen man blev på frukt nurå ;)

2009-05-15 @ 22:29:46
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: fanny backman *

ojdå då vill man ju verkligen ha det nu :D äsch, nöjer mnig med mina chips nu ja ;)

2009-05-15 @ 23:50:19
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Peter

Suck att du har fått Jens fast i OTH...



nåja! hur går det med twillight 4 annars då? har du läst ut den och vad tyckte du isåfall? inte lika bra som de andra eller hur? :p

2009-05-16 @ 01:57:31
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Peter

Svar; Really? jag trodde nämligen du ville att han skulle börja se det? ;o hahaha bra att vi är på samma sida iaf! OTH ÄR FÖR TJEJER! (vilket du är) men.. jaa..! :D du fattar tror jag!





haha, 50 sidor är ju bara att läsa på en kväll ju =)

2009-05-16 @ 21:55:56
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag<3kiwi! :D

2009-05-20 @ 01:19:36
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0