jag är så kär

Åkte ner till Jens i onsdags efter skolan och kom hem för cirka en timme sen. Och eftersom att de blev en lite längre visit så hann vi med att göra en hel del. Och de stora pluset är att vi skaffade oss ännu mer vuxenpoäng. Vi var ensam hemma hos Jens från Torsdag eftermiddag så de blev till att laga mat varenda dag, och vi misslyckades inte en enda gång! På Torsdagen så åt vi kroketter och kebabkött med bearnaisesås. Fredagen kände vi oss lite mindre kreativa och visste inte alls vad vi ville äta så vi körde på en klassiker, makaroner och köttbullar. Däremot så igår (lördag) så prövade vi på något helt nytt, kroketter, currykryddad fläskfilé med paprika och banan. Det var faktiskt riktigt gott och vi lyckades riktigt bra. När vi inte stått vid spisen och lagat mat så har vi gått några promenader, njutit av den varma solen, ätit glass, jag har färgat Jens hår, Jens har klipp sig, vi har gått runt i centrum där jag hittade massa saker som jag bara måste köpa när jag får mer pengar! Vi hann även med att kolla på en hel del film. De blev ett dunder bra veckoslut som gjorde mig helt super glad ända ner i tårna trotts att vi inte gjort så mycket utöver de vanliga, min Jens är bäst!


Kommentarer
Postat av: Peter

Svar; jo det har jag! tyckte inte fyran var någon höjdare ändå... trean var bäst! mest action och problem :p

2009-05-04 @ 18:03:33
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Och en ful Jens där på bild :( Du kunde ju ha använt grillhandske stjärt bilden :( :P <3

2009-05-06 @ 01:39:21
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0