Stockholm/skarpnäck

Nu är jag i skarpnäck/stockholm. Kom fram vid sju - halv åtta tiden i morse. Kunde max sova 3 timmar i bilen och idag har det varit full rulle på benen så just nu känner jag mig riktigt trött men jag ska nog orka några timmar till.

När jag kom fram till stockholm stod frukosten framme och efter en fukosten som satt mer än bra i min tomma mage duschade jag och fixade mig för att åka in till Farsta och shoppa lite. Dock så köpte jag inte mer än ett rött diadem med en rosett på. Jag var så trött så jag orkade inte alls kolla eller ens tänka tanken på att pröva någonting. Lunchen blev på donken, ingen personlig favorit men de satt ändå bra i magen.

Imorgon är de barndop men innan dess så ska jag och Shigo in till stan (stora centrum, drottningatan, you name it) för att kolla i lite i affärer. Planerna var att jag egentligen skulle åka in till stan själv ikväll men de kändes tråkigt att åka själv så jag kan nog vänta tills imorgon.

Idag är det även min och Jens 2 månaders dag <3
Kan passa på att tillägga som så många gånger förut att jag saknar min man som jag förövrigt inte sätt skymten av på flera veckor av olika anledningar.

Och sist men inte minst, i natt läste jag äntligen ut den 4:e Twilight boken som jag personligen inte tycker är lika bra som dom andra men som på sitt sätt är ruskigt bra ändå ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, regn är aldrig kul... Men Stockholm gillar vi!

2009-05-22 @ 17:52:13
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: mia

Naw, grattis på 2-månaders dagen :)

2009-05-22 @ 19:28:51
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Jens

Tack Mia :) Hähä ;]



Och sorry älskling att jag missa det på min blogg.. Men jag tänker på dig hela tiden och hoppas verkligen att nästa helg kan vi ses.. Är himla längesen nu :(



Jag älskar dig <3

2009-05-24 @ 01:34:04
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0