You're on my heart

Hela lördag natt bestod av dator och filmer, eller rättare sagt en film och massa avsnitt oth.
Och ja, jag erkänner, jag är super nörd i oth.
La mig stax före fem och klev upp halv åtta idag.
Väcktes av solen som sken rakt i mina ögon.
Orkade inte börja tjura och försöka somna om.
Klev upp och började stor städa mitt rum.
Nu är de super rent och jag känner mig riktigt duktig.
Kvällen har bestått av telefonsamtal med Sofia och msn.
Smått ovärd men ändå skön dag.


bam bam bam.
bam bam.
two hearts are beating. together.

Kommentarer
Postat av: Jens

One heart is older and got some problem since its baming two times only, the other one are baming three times (A)



Nej vad okul det där var. Tycker du ska tjura och somna om när du sover så lite :P

2009-03-22 @ 20:12:16
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Peter

Inte kul jens, inte ens romantiskt ;p



jag har läst typ jens "wish" på msn och jag förstod vad som hade hänt! jag är så glad för eran skull! :D

2009-03-23 @ 11:20:51
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0