Kärleken till en säng

Vaknar strax före 05.00 i en halvt sittande ställning och en öppen bok i famnen och en tv som visar oth säsong 3 menyn.
Jag är helt varm pga att jag tydligen somnat och inte alls hunnit lätta på några kläder utan har leggins, sockar, mjukisbyxor, tjocksockar, underkläder, linne och hood på mig. Trotts att jag fortfarande var i nattmössan lyckades jag lyfta ner boken på golvet och få av mig ena ärmen av hooden och sen sockarna på ena foten samt börja skriva ett sms men länge än så lyckades jag inte utan somnade igen. Vaknade sen av ett sms som jag svarade på och somnade sedan om igen med mobilen i handen. Vaknade varje gång som jag fick ett sms, lyckades svara för att sedan somna igen. Närmare tio bestämde jag mig för att faktiskt kliva upp och gå på toa. Efter de så somnade jag igen för att sedan vakna och då sätta mig upp i sängen för att inte somna på nytt. Slog igång oth och hann kanske se 10 minuter så ringer Jens och berättar om sina möten på arbetsförmedlingen och jag får även hänga med i luren då han äter lunch. Kändes lite surt att Jens varit så duktigt och varit på möten och börjat äta lunch medans jag inte tagit mig över säng kanten. Efter ett någorlunda långt samtal ligger jag kvar ett tag i sängen för att sedan upptäcka att klockan närmar sig tolv och då samla krafterna och kliva upp ur sängen och ställa sig i duschen för att piggna till. Vem kunde ana att de kunde vara så skönt att vara ledig en Tisdag och så skönt att bara ligga kvar i den varma sängen halva dagen,  mitt i veckan medans alla andra klasser var i skolan? ;D

Kommentarer
Postat av: Jens

Och man förstod ingenting av mitt samtal :p



Puss på du <3

2009-03-24 @ 20:03:45
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Peter

Kul att du gillade bilden! (eftersom du går media som jag har tänkt gå om jag kommer in så är det en nice kommentar ^^) just nu är klockan runt... 20 här i USA.



Allt bra då annars?



ps. Du får gärna byta till ditt namn rätt på min blogg för jag tror alltid du tagit bort den :p

2009-03-30 @ 02:35:22
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

nej det kan jag tänka mig :)

2009-03-30 @ 07:57:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Felicia Gonzales ♥

haha awe.. :P skönt när man vaknar och bara kan ta av sig och krypa ner isänge igen :D

2009-03-30 @ 08:00:44
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

ja men det har du alledes rätt i! allt bra annars?

2009-03-30 @ 08:06:03
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0