Hoping for the best but expecting the worst

Carro sov hos mig från igår till idag.
Dagens skola bestod av friluftsdag i slalombacken och jag bor ganska så nära så fick sova längre än vanligt. Och de bästa av allt var att de var riktigt skönt väder ute när vi vaknade. Vi promenerade dit och väl framme vid backen satte vi oss på en bänk i solen och satt där helt tysa och bara njöt av solen som värmde riktigt skönt ända tills att våra tår började frysa. "äsch" tänkte vi och försökte att fortsätta njuta av solen men de var svårt när tårna skrek så förbannat om värme. Så vi gav efter och gick in i skidstugan? eller vad man nu än ska kalla de. Satt där och såg hur alla började äta baguetter och dricka MER-festisar, vi blev hungriga och beslöt oss för att också hämta en baguett innan luchen skulle serveras (hamburagare). Då får vi även veta att inge mat är beställd till våran klass, mysigt eller vadå? Så vi njöt av solen en stund till men sen återvände vi hemåt för att laga mat hos mig. Vi åt och tyckte att vi inte alls behövde gå tillbaka utan la oss i min säng och kollade på film och efter de somnade vi båda två och sov i över en timme. Dock vaknade jag med jämna mellanrum av att mobilen vibrerade i handen, sms som jag så klart svarade på. Carro åkte hem med 14.30 bussen och tiden efter de suger så hårt så den är inte värd att nämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0