Don´t go wasting your emotion, lay all your love on me

Måste erkänna att jag tyckte att skolan var riktigt kul idag.
Vi fick rita söta monster hela morgonen och efter de fick vi klippa ljud.
Jag var riktigt bra på ljudklippning till skillnad från filmklippning.
Fick även veta att vi är lediga imorgon vilket förgyllde min dag.
Efter skolan var jag även en sväng med Carro på gymmet.
Dock inte så länge men de var iaf bättre än ingenting.
Efter gymmet kom farmor och plockade upp mig för att åka hem till henne och äta god middag.
När magen var mätt och lycklig gick vi på en långpromenad i ett riktigt bra tempo i det härliga vädret.
Sen blev de kaffe och äppelkaka, riktigt gott.
Blev sen hem skjutsad.
Har nyligen läst lite bloggar och plockat ihop de värsta på mitt rum.
Sitter och funderar över vad jag ska göra imorgon då jag faktiskt är ledig.
Funderar på att göra något riktigt nödvändigt så att jag kan känna mig duktig.
Föresten så ringde Jens igår kväll och vi hade ett relativt långt samtal om allt från vad han skulle klä ut sig till på peters fest till snuskiga och äckliga saker som hände på tv:n hemma hos Jens.
De äckliga var något om typ avföring? i munnen och spotta ut de, typ någonslags tävling?
Vet inte riktigt eftersom att jag blev så äcklad och la ifrån mig telefonen så att jag skulle slippa höra och känna kväljningarna i halsen, hujja!
Nu blire mera städa och sen vet jag inte, de är som sagt ingen skola imorgon så planerar att vara vaken länge för att sedan sova länge imorgon, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0