Rovaniemi

Bil resan var lite små tung eftersom att de var väldigt varmt. Vi stannade på ett fik efter vägen och åt underbara winerbröd med färska jordgubbar på, helt suveränt! När vi väl var framme (vi=jag och farmor) möttes vi av en ännu hetare sol. Blev att klä av sig lite och sen åka till affären och handla lite mat och andra nödvändigheter. Därefter blev det stranden.

Kvällens sysselsättning blev ansiktsmask, ansikts peeling, ben rakning och en lång varm dusch, hur skönt som helst!

Imorgon blir det stan för att shoppa lite, har ju fått lön idag, samt stranden ihopp om att få lite mera färg, jag börjar nästan bli blek igen.. Får skylla på att jag sitter inne på jobbet hela dagarna! :)

Hoppas alla får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jens

Det lät gött, vi har ba regn!



Jag fick lön också, 1500kr! ;P

2009-07-25 @ 01:21:33
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0