Första dagen avklarad

Första dagen på jobbet är nu avklarad och snart väntar nästa. Jobbade från 07.45-16.00 åt middag och gick sen ut på en lite över två timmars promenad med mamma. Var faktiskt riktitg kul, länge sen som jag fick prata så mycket med mamma. De visade sig också att vi har väldigt lika åsikter i mycket. Imorgon är det mera jobb och direkt efter jobbet ska jag dra mig till sporthallen för lite simning. Hade tänkt att jag skulle försöka komma igång nu igen, jag vet ju att jag kan! :)
Nu väntar sängen och några avsnitt oth innan jag somnar. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jens

Jaa massa bra sällskap :]



Ödlan tror jag var rädd, den sprang och gömde sig bakom ett skyddsräcke längst vägen :p

2009-07-14 @ 16:11:47
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0