Dagar som idag

De är dagar som idag som jag önskar att jag var några tusenlappar rikare och kunde sitta och klicka hem en massa kläder och grejer för skoj skull. Hittar hur mycket fint som helst och känner behovet av pengar. Tur jag börjar jobba på Måndag så att jag kan trösta mig med att pengarna faktiskt är på ingång.

Jag har verkligen ingenting att göra ikväll, absolut ingenting. Mamma har dragit iväg med cykeln och körtkort äger jag inte så jag tar mig inte heller iväg på några längre turer. Tänkte först att jag skulle dra mig ut i den varma solen som tyvärr inte är riktigt lika varm längre och springa men alltså, det är lördag eftermiddag snart kväll, roligare ska man väl ha en lördags kväll?

Eftersom att jag tidigare i dag skickade ett gb till Elin och frågade hur man bakar kakorna som hon bjöd på till vårat försenade midsommar firande i Stockholm och nyligen upptäckte att jag fått svar så ska jag nog ställa mig i köket och baka medan jag poppar lite gammal musik i stereon i köket (har som inte speciellt mycket till ny musik på cd-skiva).

Hoppas att era kvälls planer ser bättre och ljusare ut än mina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0