Dag 3 på jobbet

I morse då jag åkte till jobbet så sken solen men det åskade och mullrade. Runt ett tiden började de spöregna konstant i en timme, riktigt spöregn. Så nu på eftermiddags rasten bjöd farmor på chokladkaka, blev att dricka oboy till. Mums!

Cirka en timme och femton minuter kvar sen är dagen slut och då åker jag hem till farmor för promenad så jag hoppas på att regnet håller sig borta för jag behöver verkligen komma ut lite eftersom att jag sitter inne och jobbar hela dagarna.

Jens kommer hit på Fredag och då blir de Harry Potter på bio, det ser vi fram emot! Något roligt mot veckoslutet iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Blir massa mys i helgen, snart så :]

2009-07-15 @ 21:18:36
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0