You're on my heart, just like a tattoo

Varit i Umeå och hälsat på Jens från fredag eftermiddag till söndag kväll och det var lika bra som alltid. Nu är jag däremot hemma och har riktigt lite att göra och funderar starkt på att leta reda på några nya filmer som jag kan se medan jag myser med en kopp te och mina duntofflor :]

Dagens +
- Klev upp ovanligt tidigt och han göra mig klar utan att stressa en enda sekund
- Jag fick min lön som visade sig vara mycket mer än jag räknat med
- Jag gick till gymmet trotts att min hals tjorvar och gör ont
- Fick ett samtal idag och de blir division 4 iår, peppen!
- Jag har äntligen fattat hur man ska designa om bloggen och håller på och fixar lite men jag är långt ifrån klar

Dagens -
- Vi fick sluta senare än vanligt
- Ont i magen
- Borde göra läxor men orkar inte riktigt
- Hittar ingen film som är värd att ladda ner
- Orkar inte designa klart bloggen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0