Nya tag och nya chanser

Ännu en dag har gått på de nya året och jag har hitills hållt mina nyårslöften, not bad ;D Men helt seriöst så hade jag verkligen tänkt att riktigt fösöka hålla alla nyårslöften hela året ut, jag ska försöka för jag vill verkligen klara av de och jag vet att jag kan. För övrigt så har jag varit på gymmet idag efter skolan, Johan kom med som sällskap vilket uppskattades. Carro skulle egentligen också komma med men hon mådde tydligen inge vidare så hon åkte hem istället, krya på dig!<3 Nu på kvällen så har jag kollat på bridget jones dagbok och fröken sverige (gammla filmer jag vet) medans jag ritade Banana Islands flagga, även så kallat mitt utopia som ska lämnas in på fredag. Jag har blivit riktigt skötsam när det gäller skolan, hoppas bara att de håller i sig ända fram tills sommarlovet iaf, håll tummarna för mitt 2009. För de fick faktiskt världens bästa start och då ska de vara bäst hela året. Jag har även tänkt mig att jag ska ha riktigt roligt och besöka både Jens och Sofia oftare, bara tiden räcker till! Nu har jag iaf planer på att kolla en till gammal skrot film och sen sova, jag har inte sovit ordentligt på flera dagar så sömn är verkligen behövligt.
Hoppas att alla ni andra får ett toppen år!

Pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0