i'm so into you

Nu ska de allt bli ändring, ihelgen ska jag vara riktigt effektiv och hinna med en massa behövliga saker. Är så sjukt mycket i skolan just nu så de är bäst om jag klarar av att använda den här helgen till att plugga en massa och mitt rum behöver verkligen städas så de tänker jag också göra. Jag har även stora planer på att inte sitta vaken allt för länge idag utan gå och lägga mig någorlunda tidigt för att sedan kliva upp tidigt imorgon och gå på gymmet direkt då de öppnar, jag har verkligen varit lat i veckan, inte alls bra. Ändring ändring. Och det blir till att åka till happis med mamma antingen imorgon eller på söndag, ska köpa fiskar och sen har mamma lovat att köpa lite nya kläder åt mig så vi får väl se vad de blir, kul iaf :) Sen ska jag ju självklart besöka ikea och se om jag hittar något nytt och fint till mitt rum.

Egentligen så har jag apont i skallen och tänker inte slösa bort hela min kväll vid datorn utan istället så ska jag se den "nya" indiana jones filmen som jag hyrt tidigare idag. Hyrde också filmen Utan spår men den har jag redan sett och den var faktiskt helt okej.

Dagens +
- Slapp svenska lektionen, kollade istället på esternas konsert i folkan
- Slutade 30 minuter tidigare
- Hyrt två filmer
- Gjorde middag åt hela familjen
- Var en av få som gjort läxan i samhälls som skulle lämnas in idag, ärlig talat ovanligt

Dagens -
- Ingen träning idag heller
- Åt för mycket middag så jag trodde magen skulle spricka
- Kallt ute

Det blir bara mindre och mindre "dagens -" :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Din mage spricker inte :]

2009-02-01 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0