I want you and your beautiful soul

Carro och jag var och solade idag efter skolan, efter den slappa sköna skoldagen. Idag var vi utan lärare och dagen gick ut på att planera inför morgondagen, när vi kände att vi var klara fick vi gå hem, dock fick jag sitta och vänta några timmar på att Carro skulle sluta men undertiden kollade jag på deras filminspelning. Givande. Imorgon är de våran tur att spela in film, och vi får med all säkerhet gå över några timmar, piss. Vi skulle egentilgen sluta typ 11.40 men istället så får vi sluta någongång efter fyra :(

Dagens +
- Sola solarium
- Pluggat matte
- Slutat tidigare än vanligt
- Fick mer lön idag
- Fick bänk till mitt akvarium av mamma
- Farmor ringde och berättade om att hon planerar en resa till sportlovet

Dagens -
-  Ingen träning
- Väntan i skolan
- So arbetet borde påbörjas men jag orkar inte
- Träningsverk i höger arm
- Bara jag som kan se min nya design, suuuuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0