Baby, jag saknar dig

det blev gymet idag, precis som planerat! Jag tränade endast konditionen så på måndag blire till att lyfta vikter och bygga arm muskler vilket jag typ nästan saknar helt och hållet. Hade världens sug på att sola idag också men nej, jag ska spara det tills på måndag också. Så nu kan jag peppa måndagen lite av, bort sätt från skolan så kommer de blir en riktigt nice dag. Jag har även redan planerat nästa helg, blir att åka till Sofia efter skolan på fredag och stanna över helgen, riktigt riktigt nice. För bara en liten stund sen så kollade jag på filmen the hottie and the nottie, och jag har inte riktigt någon kommentar om den filmen, jag kan inte säga att den var bra men ändå så kan jag inte heller säga att den var dålig heller, den dög men ändå så, ja ni jag har inte ett enda ord för den filmen ;D

Baby, jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0