Fredag den 13:e och alla hjärtans dag

Ibland borde jag verkligen skjutas pga. alla otänkta saker som jag ibland säger.

Har varit väldig oaktiv när det handlar om bloggandet och till störstadels beror de på skolan och träningar. Den här veckan har snart nått sitt slut vilket är både bra och dåligt. Med tanke på hur stressigt det var i böjan av veckan då jag skulle hinna med att plugga i mängder, städa, träna innan torsdag så är det riktigt skönt att den här jobbiga veckan snart är över. Men om jag tänker på vilket underbart veckoslut jag haft så är det sjukt trist att tiden skulle gå så fort och att allt bra satte sig på en buss och åkte hem, men alla åker vi hem någon gång.

Torsdag;

När jag slutade skolan kom även Jens buss fram till kalix. Vi fördröjde lite tid i gallerian i väntan på att få skjuts hem, var ett jävla kallt väder ute. Väl hemma åt vi middag och kröp ner i sängen och kollade på Snow buddies, super söt barnfilm. La oss ganska tidigt eftersom att jag skulle upp till skolan nästa dag.

Fredag;
Skrev två prov som faktiskt gick hyffsat bra. Jag vet att jag kan bättre men resultatet blev ju iaf dugligt. Jens tog lokalen in till stan för att möta mig efter skolan och ta en liten runda på stan. kollade i lite affärer och köpte kvälls gott, blev bens & jerrys glass, cider och någon typ av chips som Jens var tvungen att smaka. Eftersom att det var fredag den 13:e så ägnade vi kvällen åt att kolla på en skräck film.  Vi såg på Mirrors, One missed call (jag såg inte hela för jag somnade), plus att jag mitt i allt blev sugen på komedi så vi kollade också på filmen Dan in real life.

Lördag;
Vaknade några timmar före Jens så jag såg klart filmen One missed call, filmen blev klar och Jens sov fortfarande så jag började se filmen Finding neverland, men jag hann inte alls se många minuter av filmen innan Jens vaknade och såg klart filmen med mig. Morgonen i sängen blev lång för ingen av oss kände för att kliva upp så kollade även på filmen Superbad, wierd film som Jens tyckte var skit kul, okej visst var den kul men den var så överdriven, snopp hit och snopp dit ;D Sen blev det frukost och dusch. Mot kvällen fick vi skjuts in till stan för att gå ut och äta kinamat, var ju trotts allt alla hjärtans dag, men alla bord var upptagna och det var fullt med folk överallt, så det fick bli pizza på Trocadero istället. Mätta och belåtna gick vi och bokade en bowlingbana. I väntan på våran bowlingtid gick vi till Ica och handlade tidningar och godis. Efter bowlingen fick vi lov att gå hem, sjukt kallt men det var de värt, för det var en av dom bättre kvällarna jag vart med om. Hemma kollade vi en till film (blev en heldel film i helgen) Zodiac, fick bli kvällens film.

Söndag;

Jens åkte hem med 12.15 bussen. Följde med till busstationen, vilket är ganska självklart, konstaterade att de är 12 dagar kvar tills nästa gång vi ses och då känndes de plötsligt lite bättre att krama hejdå. Har nyligen städat ihop det värsta i rummet och har kvar en massa godis så tänkte att jag skulle använda min söndag eftermiddag på bästa sätt nämligen se några avsnitt av andra avenyn och bara chilla med godispåsen. Jag har en sprängande huvudvärk pga. sömnbrist så jag har även stora planer på att lägga mig riktigt riktigt tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-02-15 @ 19:04:49
Postat av: Jens

<3



Mitt namn försvann :(

2009-02-15 @ 19:05:08
Postat av: Anonym

Din blogg suger

2009-02-24 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0