I will love you endlessly

Morgonen började med att  försov mig och humöret blev inte precis bättre av att bussen var helt smockfull. Jag vägrar att ta bort lurarna från öronen och sitter tyst och stilla hela morgonen, tro mig, jag brukar vara en av dom som pratar och pratar men inte idag, det räckte inte mitt humör till. Men lektionen avbröts hastigt av att klassen fick besök av skolsköterskan i en timme där hon informerade oss om en massa saker, en av sakerna som jag verkligen la på minnet var då hon jämförede tjejer och killar i kåta situationer "killar är som glödlampor, av och på, tända och sen helt plötsligt släckta medans tjejer är som gammla strykjärn, svåra att få igång och tar lång tid att värma upp". Hon ritade även en jätte fiiin glödlampa och ett strykjärn på tavlan och pekade medans hon pratade, hon var faktiskt jätte söt :) Sen fick vi egna tider för hälsokontroll och individuella samtal senare på dagen. På eftermiddags lektionen fick vi leka med bamboosarna vilket gjorde mig på bra humör igen. Gick och solade solarium efter skolan sen hem för att äta middag och sen till gymmet. Jag antar att jag måste vara någorlunda brun för jag fick iaf en kommentar på gymmet "shit vad nice brunfärg du har på benen". Så lite brun har jag nog ändå blivit trotts att jag har svårt för att bli fint brun. Tyvärr så kallar läxböckerna på mig, två prov på fredag, usch :(


Do you believe In love at first sight
I think you do
We're hanging out with one another
Those are the best days of my life
Oh I never want to be without you
So just stay with me
I will love you endlessly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0