Hoppa av glädje, idag mår jag toppen

Egentligen så har jag svenskalektion men jag måste bara få säga att de har varit världens underbaraste morgon! Jag mår super mega bra och idag så strålar jag av glädje. Jag har lust att bara ställa mig upp och hoppa, jag vet inte riktigt varför. Jag oroar mig inte mer för jag är tuff, kan stå på mig och säga "vill du inte ha mig så är de upp tilll dig" jag tänker inte böna och be eller vänta mer, för de spelar ingen roll längre, jag orkar inte hoppas mer nu, händer de så händer de och jag har de bra med dig som de är. Men jag tänker inte gå runt och lägga förhoppningar på varje helg för att sedan känna hoppet svika. Det är upp till dig, jag tänker inte känna mig dålig bara för att jag inte riktigt duger, eller för att du tvekar på mig.

TOPPEN MORGON! och min nya jacka är underbart varm och skön :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0