Äntligen fredag

Samhälls lektionen var inställd så vi fick sluta redan vid 12 istället för tjugo över två. Värt! Antiken provet blev flyttat från torsdag tills idag, så provet skrevs, två och två, jag och Madde var riktigt duktiga. Skolorken har vänt, äntligen börjar jag göra det som jag faktiskt måste göra. Efter sista lektionen stannade jag med Carro i skolan. I lite över en timme  satt vi och bara pratade och åt klubbor i väntan på att jag skulle få klippa håret och på Carros skjuts. Jag klippte håret och det blev precis som jag ville ha det, för engångs skull är jag faktiskt ganska nöjd. Fick även hjälp med att sätta upp min nya tavla på väggen, äntligen. Och resten av kvällen har spenderats vid datorn och nu känner jag verkligen för en varm kopp te och en bra film.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0