I won't give up that easily

Man ska inte ge idioter för mycket uppmärksamhet eller låta dom ta över livet. Här är det jag som bossar över mitt eget liv ;) Hihih.

så jag tog en lång promenad efter skolan för att rensa tankarna, gjorde klart en artikel och efter det gick jag in till stan för att köpa mammas julklapp och ett nytt puder till mig (använde dom sista resterna i morse). Himla skönt att ha fått gjort någonting idag, något vettigt. Nu är min mage jätte vrål hungrig och typ skriker efter mat men orken att laga mat är inte så stor så jag har just gjort mig en tekopp och ska bädda ner mig i soffan och stanna där resten av kvällen. Mys!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Hatar när folk klagar på vad man skriver i ens blogg och på att man ens har den. Det är ingen som tvingat dem att läsa!

2009-12-08 @ 19:12:03
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Robert Bergqvist

Jag vet vilken kille du talar om Frida, och jag är den i klassen som umgås med han mest. Jag vet därigenom också att han inte snackar skit om dig överhuvudtaget. Det är inte ens sant, att vi skulle ha en problemklass är också en sanning med modifikation. Vi har tysta människor och människor som talar mycket, övriga grupperingar kan vi knappast skylla klassen för. Ta det med människan öga mot öga istället. Att jag skriver detta på din blogg har endast med att jag inte vill ha något sorts klasspådrag för dethär. Tala med Johan, tala med mig om det är så att Vi gör fel. Du bör inte tolka detta som att jag inte gillar dig, jag har absolut ingenting mot dig, men dina handlingar kan bli så fel ibland.

Kommentaren jag talar hittade jag på en annan blogg.

2009-12-10 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0