Luleå / shopping

Klev upp runt 07.00 idag, åt frukost, duschade och fixade mig. Premiär använde mina nya skor, sköna och snygga är vad dom är. Var i luleå runt 10 tiden och började gå igenom affärerna, orkar inte köpa mer sommarkläder med tanke på att här uppe i norr är det nästan höst och de är minus grader om nätterna och höst nyheterna hade inte riktigt kommit in i butikerna ännu. Men lite nytt blev de iaf :)




Blev att köpa 5 st nya antecknings block med söta monster på, skolan börjar ju som sagt snart :( Jag tog alla som fanns kvar, mohahahaha! :P Köpte också ett torrshampoo och tänkte pröva på om de fungerar lika bra i mitt hår som de verkar göra för alla andra. Blev även raknings gelé, en svart kjol med högmidja från hm (bältet ingick) och säsong 2 av sex and the city, verkligen en bra serie!

Mamma bjöd på max mat vilket satt jätte bra i magen. Men ack så flottigt. Har lovat mig själv att på Måndag ska jag bli nyttig, för hälsans skull eller något ;P

Antar att jag ska börja trappa ner på mina sena kvällar och sluta sova till klockan 12, dags att börja vända tillbaka dygnet lite. Annars kommer jag vara död i skolan och de är ju inte precis en sån start jag vill ha.



De är Fredag idag och de får man ju inte glömma! Kvällen är räddad, tidningar och sex and the city, hemma mys för mig själv med andra ord :) Ska snart byta om till mjukisar och en hood och sen bara ta de lugnt resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag premiäranvände mina skor idag också! Himla sköna och snygga :] Sen kan det vara att odm inte trycks ut för mina fötter för det är nå saker under sulorna på sidorna :p

2009-08-21 @ 20:42:03
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Anonym

du hittade lite :) allt bra med dej idag? kram

2009-08-22 @ 10:28:03
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

vilka söta block! :D sånna köpte jag till min prins, ih

2009-08-22 @ 23:18:55
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Maria

blocket med monstrena har jag med:D

2009-09-01 @ 17:13:11
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0