När man talar om fotboll

Igår skrev jag om hur mycket jag saknar fotbollen och idag blir jag erbjuden att spela silja line cup med jobbet på lördag, inte illa. Fick erbjudandet redan förra veckan men var som osäker om jag ville spela, om jag ville tända lågan för sporten igen. Men när dom frågade idag igen så kunde jag bara inte säga nej, lusten tog över. Ikväll är de träning runt halv nio. Ska leta fram fotbollsskorna de första jag gör när jag kommer hem och sen ta bollen och börja tjuvträna lite :P Sen ska jag gå på gymet och där efter rakaspåret till träningen. Kommer bli en bra eftermiddag. 

Har nu även bestämt mig lite angående den här beställningen från CDON som jag tjatat om hela veckan. Ikväll ska jag beställa hem åtdeminstone en ny box, de förtjänar jag! :)

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Vad kul med lite träning :)



Svar: Oh tack så jättemycket:)



din blogg är fin den med:)



/E

2009-08-06 @ 17:39:14
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0