Höst på G

Morgonen började med städning för att sedan duscha och fräscha till mig lite. Eftersom att jag är lite krasslig ännu, tjurig hosta och en näsa full med snor så bestämde jag mig för att bara sitta hemma vid datorn / tv:n resten av dagen. Tur att de inte riktigt blev så, för de lät ju inte speciellt lockande!

Nej, istället så blev de först en "mellan lång" promenad med Natalie, sen hjälpte jag henne att panta lite flaskor och hon köpte plastpåsar på ica. Sen gick vi hem till henne och pratade en stund för att sedan åter igen ta oss en lite kortare promenad. Blev bara ett varv runt stan. Själv hade jag ju en promenad kvar innan jag var hemma.

Promenaden hem var inte rolig. Hösten är verkligen påväg och jag kunde knapt sms:a på hemvägen för mina fingrar frös. Så nu längtar jag verkligen efter att få äga ett par mysiga uggs, stor stickad halsduk, mysiga mjuka vantar och fina stickade sockar! Något som jag också längtar efter är mysiga vinter kvällar tillsammans med Jens. Att få vira in sig tillsammans i täcket och värmas av varandra medans man tittar på ett gäng filmer, äter lite gott och de självklara.. tända ljus! Så mysigt och så efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: Jens

Fast vi hoppas ju att vintern kommer om ett bra tag iaf :]

2009-08-20 @ 10:14:46
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0