Helgen i några få ord

Lördagen bestod av fotboll, riktigt roligt var det trotts att vi förlorade varenda match! Lagen vi mötte var Polisen, Brandmännen, Landstinget, Part AB och My life. Jag har fortfarande ont i kroppen och de syns att jag har spelat. Jag har två blå märken på vänster arm och ett blåmärke på höger arm, ett skrubbsår på höger knä, en blåsa på höger lilltå och ett stort äckligt varigt sår på vänster häl. Får duscha med en plastpåse på foten för annars svider det jävel. Men kul som fan var de ändå!



Hela går dagen var jag hos min farmor och åt glass, lekte med min kusin, tvättade farmors bil och annat roligt. Var även en riktigt het och skön värme igår under dagen sen igår kväll/natt spö regnade de och åskade som fan.



idag har jag tagit mig en rejäl sovmogon till 12.10, duschat, städat på mitt rum och hämtat posten. I postlådan väntade ett paket till mig, mina film boxar från cdon har kommit så nu är min kväll räddad, förhoppningsvis veckan också. Har ju lovat dåligt väder hela veckan och jag är nästan så gott som ensam hemma, alla jobbar hela dagarna och min syster är i Rovaniemi så de blir lätt ganska tråkigt. Imorgon har jag iaf planerat att jag ska vara med Johan när han har slutat jobba! Helt jätte nice för jag har inte sett den pojken sen veckan innan skolavslutningen.

(jätte fina mobil bilder, jag vet)

Kommentarer
Postat av: MODEBLOGG

okej:) jodå den va bra:) hur är det med dej idag då? kram

2009-08-10 @ 16:27:14
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0