Handledarkurs

Jag har inte riktigt orkat blogga dom senaste dagarna för det händer typ ingenting just nu.

Igår var jag med Johan några timmar under eftermiddagen/kvällen. Mycket nice eftersom att jag inte sett en enda människa från klassen i sommar. Jag har bara varit upptagen. Jag och Johan åt sen lunch/middag på myggan, kyckling baguette fick de bli för min del. Att jag aldrig lessnar på kyckling, fast iof, tur är väl de! Vi tog oss några vänder i de lilla utbud av butiker som kalix har att erbjuda för att sen sätta oss på en parkbänk och snacka iväg timmarna tills de var dags för Johan att åka hem.

Dagens "to do" var att gå med mina "föräldrar" på den där handledarutbildningen. Som förövrigt tog 4 timmar och 15 minuter, rent lyssnande på en massa babbel, as jobbigt! Man var ju som tvungen, annars blir de inget körkort, nu är de iaf bara några papper som ska trillar ner i brevlådan sen är de dags för att börja övningsköra.. ja, jag är helt livrädd, jag vågar inte ens vrida om nyckeln i Jens bil, pinsamt men sant! Fattar inte att jag ska ta körkort, jag är påtok för feg och kommer garanterat dö när lapparna hamnar i brevlådan och de är dags.. om lite mer än ett halvår är de ju dags att göra alla prov. Huvva!

Kommentarer
Postat av: MODEBLOGG

okej, övningskör du:) ? jag sitter barnvakt åt min bror och emil handlar mat åt oss, haha:) vad ska du göra idag då? kram

2009-08-13 @ 12:34:44
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Jens

Bara att börja nu :P

2009-08-13 @ 18:24:54
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0