Första dagen i skolan

Inga problem med att kliva upp på morgonen och allt annat gick också som planerat. Jag behövde inte alls stressa och hade gott om tid att göra mig klar och hade t.o.m tid för att gå till skolan idag. Var riktigt roligt att få träffa alla fina människor som man inte sett på hela sommaren. Det blev lunch på myggan idag, kyckling baguette för min del. Slutade klockan tre och promenerade hem sen. Imorgon blir de nog cykel för jag börjar en timme tidigare än idag.

När jag kom hem kollade jag snabbt några få saker på internet och gav mig sedan ut på en lång promenad, riktigt lång! Började med att jag gick min vanliga runda som vanligtvis brukar ta cirka 1h 45 minuter men bestämde mig för att gå lite längre eftersom att jag inte hade några läxor eller liknande som väntade på mig hemma. När jag är halvägs hem igen efter min lilla 30 minuters extra bit möter jag Natalie som också tänkte promenera min vanliga runda på 1h 45minuter och självklart kändes de roligt med sällskap så jag tog samma runda igen. Blev en 3h 30 minuters promenad istället för 1h 45 minuter. Nu är jag helt slut i benen och har nyss duschat och kokat vatten så nu blir de te och film tills sovdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0